söndag 17 februari 2013

Inspirerad till max!

Efter två dagar på Syfestivalen är jag fylld av inspiration, glädje och en himla massa tyg...

Mest av allt är jag så glad över er alla som kom och besökte GEKKOs monter, härligt att snacka lite med er och se era fina kläder som ni skapat av Gekko tyger! Tack!

Med så mycket inspiration var jag tvungen att klämma in lite tid idag för att testa å sy i nya Gekko tyget!

Tyg: Gekko by frk Rosette, 
Mönster: Fick jag av Gekko +Guro Welander  för länge sedan och har velat att pröva det lika länge men jag hade gömt det så väl så det behövdes en rejäl städning för att det skulle komma fram.

6 kommentarer:

  1. Jättefint, både tyg och sömnad, jag brukar också variera mig med sprundet på sniskan, det blir lite roligare tycker jag. Kul att sy i egendesignade tyger också.

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Och snabbt jobbat! :)

    SvaraRadera
  3. Åh, den var jättefin! Nu sitter jag och undrar varför jag kom hem utan någon bit av något av tygen?!

    SvaraRadera
  4. Wow, det var riktigt snyggt!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!