onsdag 13 februari 2013

Tröja till alla hjärtans dag!

Japp, i morgon kommer jag att bryta min svarta kostym till en RÖD outfit! Har sytt mig en T-shirt från Jenny Hellströms bok i tyg från GEKKO. Undrar om mina kollegor kommer reagera på fröken färgglad i morgon :-D Kantade med rosa och sydde dit en rosa rosett, blev som pricken över i!

Hoppas ni får en fin dag alla kära bloggläsare, själv har jag fixat lite presenter till mina kära för att jag verkligen vill ge dem något och inte för att jag måste, de är så fina mina killar här hemma!

Mönster: Rose topp i stl M (Är väldigt rymlig på mig)
Tyg: Pop Heart som jag ritat åt GEKKO

3 kommentarer:

  1. Snygg! Har tänkt sätta mig och sy den där tröjan ett par dar, kan bara inte bestämma mig för tyg. Ska nog göra det nu för din var så fin.
    /Anna

    SvaraRadera
  2. Snygg! Det är verkligen ett lagom mönster på det tyget tycker jag.

    SvaraRadera
  3. Åh vad fin Malin! Blir sugen på det tyget också nu, boken är beställd :-)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!