söndag 10 maj 2009

Bugaboo sittdyna



I går blev det sytt en dyna till min systerdotters sons barnvagn... Hon har en Bugaboo till honom och i julas gav jag bort en sittdyna som jag lovade att sy upp när han började använda sittdelen till vagnen så igår var det dags att sy den.


Jag har tidigare sytt en dyna till min förra bugga men hon ville inte riktigt ha dynan så lång som den var så jag gjorde ett nytt mönster. Tyvärr hann jag aldrig pröva ynan i hennes vagn för hon hann gå innan jag var klar, men på kvällen när jag var klar testade jag den i min Mountain Buggy och den satt så himla bra i den så jag får nog sy en sådan till min vagn med!


Mönster: Eget
Tyg: Stoff och Stil / Jofotex

16 kommentarer:

  1. Vilken snygg! Finns det någon möjlighet att få mönstret till den? Eller en beskrivning.

    Jag är sugen på att göra en egen till min Emmaljunga, men de flesta jag sett på nätet är inte "veckade" som dina vid fotsvängen och sidorna. Detta mönster känns både funktionellt och snyggt.

    SvaraRadera
  2. Hej. Gör du möjligtvis sittdynor på beställning? ;)

    SvaraRadera
  3. It operates !!! Thanks a lot !!!

    Also visit my weblog: xerox phaser 8560 solid ink

    SvaraRadera
  4. Done it effectively, we were experiencing display printing procedure for years.
    Now we could make it simple & own.
    Thanks a whole
    lot.

    Here is my webpage - http://telemarketing-system.blogspot.com/2006/07/30th-telemarketing-lead-big.html

    SvaraRadera
  5. If you are going for finest contents like I do, just go to
    see this site all the time for the reason that it presents quality contents, thanks

    Also visit my blog: xerox 8560 specs

    SvaraRadera
  6. Great web site you haνe hеre.. It's difficult to find excellent writing like yours nowadays. I really appreciate individuals like you! Take care!!

    Feel free to surf to my web page; applicazione facebook

    SvaraRadera
  7. FANTASTIC !!!!!!!!!! Made my day !!!!!!!

    Stop by my web-site: xerox phaser 8560 solid ink

    SvaraRadera
  8. INCREDIBLE! THANKS !!!

    Here is my web-site :: Xerox Phaser 8560 Drivers

    SvaraRadera
  9. Eѵerуthіng is very open with а cleаг сlarifіcation
    of the challengеs. It was truly infοrmatіve.
    Your websіte іs very useful. Thanκs fοr sharing!



    Look into my site ѕіgn up for Youtubе aсcount :: http://tekkify.com/ :
    :

    SvaraRadera
  10. Incredible points. Great arguments. Keep up the amazing effort.


    Feel free to surf to my blog post: LG 42LS5600 LED TV

    SvaraRadera
  11. Hello there,
    I am wanting to print brochures in colour and was speculating exactly how it would be for 200.

    I am a little bit baffled with the frame over, a buddy of mine deliver it to me and I was speculating
    if you desire send me additional information on content rates and all that you do.

    Sev.

    My page :: xerox phaser 8560 drivers

    SvaraRadera
  12. i need vehicle driver HP Shade Laserjet 2605.


    Here is my blog: xerox phaser 8560 maintenance kit

    SvaraRadera
  13. Thorn of Girl...

    Also visit my web site; silver jewellery manufacturer

    SvaraRadera
  14. I've liked both pages, and am a follower. The Fern-patterned earrings are beautiful!

    My web page: danon jewellery uk

    SvaraRadera
  15. Hi Jenny,
    Do not possess a catalogue yet due
    to this exhibition. If we obtain it in pdf form we
    are going to upload it here.

    Also visit my site: danon jewellery uk

    SvaraRadera
  16. I know this web site presents quality depending posts and additional material, is there any
    other web page which offers these kinds of data
    in quality?

    my page - pilgrim jewellery old styles ()

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!