lördag 10 september 2011

Födelsedagspresenter

Jag tyckte precis att jag sydde detta till Nathalie, men se det var ett år sedan. Idag firade vi hennes första födelsedag, det blev tre tröjor och tre tavlor till sötnosen!

Bjuder på en glimt av några tavlor som jag ritat, jag ritar tavlor på beställning men är lite dålig på att visa upp dem. Vill väl inte att folk ritar likadana :-D

Tyger: från Gekko, Jny och Tygpyssling.
Mönster: Ottobre, inget bra alls fick göra lite ändringar...
Tavlor: Har jag ritat.

5 kommentarer:

  1. Du har ett fantastiskt öga för färg och form! Dina tavlor är hur snygga och som helst.

    SvaraRadera
  2. Men så fina presenter! Tröjorna/klänningen är skitsnygga och tavlorna helt fantastiska. Vad duktig du är =)

    SvaraRadera
  3. Vilken underbart fin och färgglad present! Älskar dina tavlor! Måste bli några fler här hemma!

    SvaraRadera
  4. Så fina kläder, jag älskar den rosa och lila som din söta modell har på sig. Kanonfin

    SvaraRadera
  5. Malin! Vad duktig du är!! tunikorna blev jättefina!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!