tisdag 1 september 2009

Jag hinner inte med!

I dag när jag klev av pendeln mötte jag en kompis som även har barn på samma dagis, hon undrade om jag skulle gå direkt på föräldrarmötet eller om jag skulle hem först.

Ja det var alltså föräldrarmöte, det hade jag missat, men nu gick jag dit. Jag hade hellre gått hem och slutfört något projekt så att jag kunde uppdatera er lite. Men i stället får jag bjuda på lite fint mönster a´ la Stig Lindberg, här på Coops 110-års jubileums mugg, som jag köpte efter föräldrarmötet på lokala affären, 2 för 39.90! Så här sitter jag nu och firar Coop på 110 års dagen och fikar i med min nya fina kopp. Sy får jag göra en annan dag!

1 kommentar:

  1. Hej! Vilka fina saker du gör och en helt underbar blogg med färgstarka och fina bilder. Du är duktig. Hit måste jag komma fler gånger och titta! /petra.h

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!