lördag 22 augusti 2009

Muddjeans till en blivande tvååring.


I morgon ska vi på kalas till en blivande tvååring, så jag passade på att sy ett par jeans med mudd till honom. Han ska snart börja på dagis och jag tycker att muddjeans är så praktiskt att ha på dagis, de är lätt att byta blöja/gå på toa själv med mudden i midjan och muddarna i bensluten åker lätt ner i stövlarna utan att knöla. Utöver byxorna blir det ett pussel med favoritfiguren på, ett säkert kort då han nog inte uppskattar mitt mjuka paket!
Mönster: Grunden är Ottobre.
Tyg: Dollys och Stoff och Stil

13 kommentarer:

  1. Jättesnygga jeans! Urtuffa!

    SvaraRadera
  2. Åh så fina!! Både dessa och snickisarna.

    SvaraRadera
  3. Jag uppskattar mjuka paket! :-D Kram!

    SvaraRadera
  4. Åhh vilka tuffa jeans!! Du syr inte på beställning??

    SvaraRadera
  5. Angående beställningar: Tyvärr har jag inte tid att sy på beställning, det blir bara till nära vänner och som presenter.

    Tackar för alla förfrågningar!

    /malin

    SvaraRadera
  6. Så grymt fina jeans. Ha en bra måndag.

    SvaraRadera
  7. JÄTTEFINA! Annorlunda framsida med fickorna, gillar dem SKARPT!!!

    Jag har ju själv sytt en del till barnen på sista tiden, bara enkla saker... önskar jag var lika duktig som du.. då kan man verkligen bli kreativ om man kan förverkliga sina idéer! Du gör JÄTTEFINA kläder!

    SvaraRadera
  8. Vad duktig du är!! Skitsnygga brallor.

    Tusen tack för din omtanke - det värmer, stor kram och ha en bra dag!

    SvaraRadera
  9. Jättefina kläder du syr! Undrar i vilket nummer av Ottobre du hittade mönstret som du utgår ifrån när du syr dessa fina muddjeans?

    SvaraRadera
  10. Underbara små byxor! Vad duktig du är!! Verkligen superfina! :)
    Må gott å tack för att jag fick kika in ;)
    Mvh Karin.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!