lördag 7 mars 2009

Grafiskt stilrent


I grund och botten så älskar jag det grafiska, det stilrena men blir ju så inspirerad av alla ni kreativa människor där ute att skapa annat än svart och vitt, rent och enkelt, rakt och skarpt. Men i morse när jag var ute och lekte med barnen fick jag en idé som jag bara var tvungen att testa, enkelt, rakt, svart och vitt. Tycker dock att det blev väldigt fint att vila mina grafiska ögon på! Det är något med den som inte känns hundra så jag måste jobba vidare lite med den.

Men nu tillbaka till verkligheten och helgens alla äventyr!

2 kommentarer:

  1. Jag gillar denna tavla massor! Snygg och stilren!
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Blir så frustrerad :-)
    Gillar detta stilrena massor och blev sugen på att göra en liknande tavla själv. Men efter många års frånvara från att ha arbetat med datorn, har jag glömt HUR man fäller in annan text i befintlig. Förstår du hur jag menar?
    La in en text ruta i bokstäverna, men det gör att det blir linjer runtom och resultatet blir bara "kladdigt" och inte stilrent som din. Har du lust att hjälpa mig?

    Sanna24@spray.se

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!