lördag 22 februari 2014

OBS! SÅLT!!!! Tygbloppis! Tygpaket säljes!

Nu har jag ett blandat typaket till salu! Paketet innehållet svarta/gråa/vita tyger i blandade mjuka material, allt passar till att sy kläder i; tröjor, koftor, underställ, sjalar etc. Säljer endast ihop som ett paket. 
I paketet finns följande tyger:
Stor prickig jersey FB x 130 cm minus en liten bit.
Camo FB x 48 cm plus 50 x 100 cm.
Cable knit 65 x 125 cm.
Burn out leo FB x 120 cm. 
Stickad zick zack FB x 150 cm.
Stickad leopard 110 x 145 cm plus extra.
Merinoull stjärna 70 x 125 cm plus extra.
Vit tiger FB x 220 cm.
Stckat randigt grått FB x 120 cm.
 
Jag har mätt bredden x höjden på tygerna här ovan, full bredd är förkortat med FB.












4 kommentarer:

  1. Blogging is the new poetry. I find it wonderful and amazing in many ways.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Hoppas du fortfarande ser kommentarer även om bloggen inte verkar vara aktiv. Jag har två födelsetavlor som jag beställt av dig och nu kommer snart barn nummer tre. Skulle ju såklart jättegärna vilja ha en till då och håller tummar och tår för att du fortfarande kan göra sådana. Har du möjlighet att kontakta mig på marie_sandberg_81@hotmail.com så blir jag jätteglad!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!