fredag 3 maj 2013

Länge sedan sist!

Jag har verkligen varit dålig på att uppdatera bloggen, ska se om jag hinner ikapp lite! Även om jag har haft 5(!) veckors uppehåll i systugan så har jag sytt en hel del. Ni har sett några Julies från boken SY! Från hodd till skjortklänning. Jag har sytt fler... får visa dem en annan dag. Men på bilden ser ni min nya Julie i vårens härliga färg korall. Tyget hittar ni hos Ohlssons!

Jag har minst tio olika syprojekt i huvudet... massor av dem kommer från b.la. Burda. Just ny syr jag dock på en ny Cordova då den förra blev för stor! Den kommer att bli ljus med ett zebrarandigt foder!

Jag har även investerat i en ny overlock, det blev en Baby Lock Imagine 2 som jag köpte hos Stockholms Sycenter - tack Ulrika för hjälpen!

Det inkommer även nya tyger hos både GEKKO och Liandlo, men de får jag visa i ett annat inlägg.

Åt Bonnier har jag tagit fram ett sykitt som säljs via en av deras bokklubbar, men det får jag nog också visa i ett annat inlägg!

Följ mig gärna på instagram där laddar jag alltid upp de senast jag sytt, nyheter och en hel del privata bilder som jag också bjuder på!
Instagram
Ha en solig helg!


1 kommentar:

Tack för din kommentar!