måndag 12 december 2011

Sew along - del två

Hmm det har tagit en tid med del två, anledningen är att jag inte hittat något wow-tyg här hemma att sy i. För jag hade bestämt mig för att inte köpa nytt även om jag var så nära att trycka på köp knappen! Ikväll hann jag dock med att klippa ut det sista och sy fram till första dragkedjan sen tog det stopp! Jag får fortsätta i morgon nu när jag lyckats få på haken på dragkedjan. Kom på att det inte var någon ide att fota så detaljerat och dokumentera
då ni andra redan gjort det så bra!!!

3 kommentarer:

  1. Underbart Malin! Så mycket roligare att läsa när du har illustrerat det så fint!

    SvaraRadera
  2. Hej
    hittade till din blogg och såg dina "instruktionsbilder" som du gör i serieteckningsstil - wow vad fint och roligt! Kommer att ta del av innehållet också så klart, men måste bara skicka en kommentar på din idé som jag tycker är strålande. Jag är likasinnad som gillar att skapa nytt från gammalt, så jag ska följa din blogg med intresse.

    SvaraRadera
  3. Tack! Jag har dock använt mig av en app för seriteckningarna, men klart jag hade lika gärna kunnat rita dem själv ;-)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!