onsdag 23 november 2011

Visst vill ni ha detta tyg?


Visst vill ni ha zig zag tyg? Jag är helt såld på det och saknar det på jersey marknaden enormt! Man ser det överallt inom mode- och inrednigsindustrin. Man kan sy så mycket fint av det, och tillsammans med andra tyger. Själv vill jag ha svart/vita ränder såklart :-D Nu har ni chans att tycka till, vill ni ha? Vilka färger? Tyck till om andra färger också! Gekko vill veta om ni vill ha detta eller inte. Personligen tycker jag att det är ett bra komplement till alla fina barntyger. Passar till barn och vuxna, killar och tjejer, bara fantasin som sätter stopp :-D

4 kommentarer:

  1. Perfekt med ett tyg som även passar större barn! Me like!:)

    SvaraRadera
  2. Jaaaa, precis tyget som jag letar efter...
    Jag har sett en klänning från Gudrun Sjödén som jag måste bara sy nåt liknande.
    http://static.gudrunsjoden.com/product_images/product/large/16721.jpg
    Den svartvita är bäst, den lila är också fin. Kommer du att sälja tyget? I så fall när?

    SvaraRadera
  3. Fagert: Ja ni ser det är ju väldigt poppis nu! Klassiskt snyggt enligt mig!

    SvaraRadera
  4. Ja, fint tyg :) Inte bara för barn, det gillar jag. Grönt/vitt vore också snyggt.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!