lördag 19 mars 2011

Cirkus var det här!



Tavlor
Å vad lite jag sytt på senaste tiden! Men det har trillat in beställningar på diverse tavlor vilket jag tycker är superkul, så jag har spenderat mer tid framför datorn istället. Ovan ser ni en av alla tavlor, det är en alfabetstavla till ett cirkusrum, tänkte först rita något men avslutade det hela med ett alfabet och i en färgskala som följer rummets blivande färger.

Träning
Förutom alla olika tavlor har jag även kört en provmånad på gymmet med min bästa vän, och det har varit SÅ kul, tyvärr blir det ingen fortsättning i gymmet pga sambons nya arbetstider men våren är ju här så det är bara att fortsätta i joggingspåret!

Beställningar och Rosettmössor
Har dock flera sybeställningar liggandes så snart kommer det lite mer syrelaterade inlägg! Har fått förfrågningar på mina rosettmössor också och om ni är intresserade av dessa kan ni maila mig på litensysteryster@gmail.com. Ps Rosettmössor kostar för små 200 kr och för stora 250 kr.

5 kommentarer:

  1. Superfin å finurlig tavla!!! Gillas skarpt:)

    SvaraRadera
  2. Oh, vilken fin tavla!! Helt i min smak. :-)

    SvaraRadera
  3. jättehärlig...är sååå nöjd med mina tavlor:) de har nu fått ramar å tagit plats i barnrummet:)

    SvaraRadera
  4. så jäkla snygg tavla! i like!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!