onsdag 19 januari 2011

Det går sakta..

Å så sakta det går med jeansen! Jag brukar oftast påbörja ett projekt och avsluta det samma dag så nu är jag lite smått stressad! Men jag sätter mitt tålamod och mina sykunskaper på prövning och det är bara nyttigt.

Igår stötte jag på flera problem och motgångar. Det känns som att när dessa jeans är klara så vill jag sy upp ett par till, med vissa justeringar och finare sömmar :-) men har jag otur varken passar dom eller är snygga, vi får väl se. Har bara några små sömmar kvar men kommer inte hinna idag, å jag som är så ivrig och vill bara se slutresultatet nu!

4 kommentarer:

  1. De ser ju helt underbara ut. Ska bli spännande att se dem färdiga...OCH på!

    SvaraRadera
  2. Jag vet precis hur det är! Har också slitit med byxor som har miljoner detaljer och vartenda steg känns svettigt. En klen tröst är att man lär sig massor! De blir säkert kanonfina när de är klara och jag hoppas verkligen att de passar.

    SvaraRadera
  3. De ser ut att bli jättefina! Keep up the good work!

    SvaraRadera
  4. Har mailat dig nu :-)
    Ser fram emot att få se jeansen färdiga. Visst är det rätt kul också med projekt som tar lite mer tid?!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!