söndag 7 mars 2010

Semester



Om tre månader drar vi iväg till Spanien! Så igår påbörjade jag lite nya sommarkläder till killarna, det blev två shorts och ett linne, sen tog det randiga tyget slut.

Ska sy fler shorts i olika material, måste bara modifiera Ottobres mönster lite mer då jag inte var helt nögd med det. Har dessutom lärt mig att sy med tvillingnål (jag vet jag har inte testat innan) och det gick ju bra!

Mönster: Linnet är egenklippt och byxorna är från Ottobre 3/2008
Tyger: MG tyger och SOS

4 kommentarer:

  1. Låter härligt med semester i Spanien. Toppenfina, härliga sommarplagg i fin färgkombo!

    SvaraRadera
  2. så skönt det låter med semester i spaninen.. och fina kläder har du sytt!!

    SvaraRadera
  3. Oj oj oj! Så himla fina. Själv lyckas jag inte ens trä i tråden i maskinen.

    SvaraRadera
  4. Vill bjuda in dig för att titta på mitt senaste inlägg. Behöver råd och tips från er här ute i cybern...och få en lott till min tävling på köpet. Välkommen!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!