torsdag 18 februari 2010

Har du beställt?

Jag har faktiskt sålt ett helt gäng av dessa tavlor, fler än jag trott. Så nu undrar jag om det finns någon där ute som  kanske har en tavla på väggen som vill dela med sig till mig, det vore så kul att se dem "live".

Det är även på tiden att rita lite nya härliga motiv, har några på g som kommer att passa till sommarens fester. Ska bara hitta lite tid och kanske gömma symaskinen ;-)

Å vill ni beställa så går det bra på litensysteryster@gmail.com

Nu inväntar vi våren!

3 kommentarer:

  1. Nej jag har inte beställt någon tavla... än! Men de var väldigt fina så jag ska ha det i åtanke nästa gång vi behöver en dop-/födelsepresent!

    SvaraRadera
  2. skulle vilja beställa en hur går jag tillväga å var hittar jag priser å färger?

    SvaraRadera
  3. superfiina!
    vad tar du för dem, å färger!?

    hälsning
    erika

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!