onsdag 2 december 2009

Julen är snart här!


Julen är snart här och vi har inte fått upp några julsaker ännu. Stora sonen klagar på mig varje dag för han lever i sin värld "alla andra har faktiskt det". Han tycker just nu att allt ska vara som hos alla andra, det gäller på alla plan, han har lärt mig att på fredagarna ska man ha fredagsmys och tända ljus.

Jag hade gärna fått upp alla julsaker till i söndags, men det har varit fullt upp, speciellt har all tid hemma gått åt till att fixa med badrummet, som faktiskt nästan är färdigt. Ska se om vi i varje fall kan få ner kartongerna ikväll.

på sysidan har jag lyckats att sy upp en julklapp, så det är ju bättre än ingenting. Men jag har några presenter att sy klart innan jag kan gå vidare på de mjuka paketen.

Ska försöka att uppdatera här lite oftare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!