torsdag 2 april 2009

Barnarbete, lite tack och lite svar på frågor.


I dag fick jag hjälp med att trä symaskinen av min lilla 12 månaders! Tack för hjälpen sötis!


Vill passa på att TACKA för alla fina kommentarer och svara på några frågor:
- De flesta sakerna syr jag efter mönster, ibland använder jag bara en grund och lägger sedan till eller tar bort saker för att få det som jag vill.
-Muddyxorna som jag sytt i de senaste inläggen är från Ottobre nr 1/2009 mönster 10.
-Nej jag säljer inga kläder, dels för att jag bara är nybörjare och inte syr som ett proffs och dels för att jag inte syr något unikt, om jag skulle sälja något framöver om jag blir bättre på att sy så vill jag gärna att de ska vara egna mönster och inte något som alla andra också syr.

1 kommentar:

Tack för din kommentar!