tisdag 19 maj 2009

Piratshorts




Jag har sytt ett par shorts till stora killen, var tvungen att kalla dem piratshorts för att han skule ta på sig dem, den ville han inte ta av sig dem.
Tyvärr strular min maskin, det spelar verkligen ingen roll hur många gånger jag trär om den eller ändrar inställningen, sömmarna blir inte bra :-( Så det var bara att ta fram den gamla maskinen igen.

Nästa shorts får bli med vanlig mudd i midjan, jag tyckte inte om linningen på dessa byxor, men nu har jag testat i varje fall.

Mönster: Ottobre (som finns i butik nu), har dock ändrat lite och sytt dit egna fickor.
Tyg: Tunn härlig jeans med lite strech i från Dollys.

1 kommentar:

  1. Supersnygga shorts kanske man skulle sy ett par till 3-åringen
    till sommaren

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!